vrijdag 27 april 2012

Nieuwe website en nieuw boek van Petra Cremers

Petra Cremers: "In plaats van mijn zondagse sportuurtje zit ik aan mijn vernieuwde schrijverswebsite www.petracremers.nl te werken, binnenkort online. Ik maak ook een pagina over mijn nieuwe boek 'Een valse start'. Al tikkend valt me een anekdote in die ik gebruikt heb voor het einde van het boek. Caroline Albers, een van de redacteuren bij uitgeverij Holland (die ik hier graag voor haar tragikomische verhaal wil bedanken), zat vroeger op een zwemclub. Ze was meteen enthousiast toen ik haar het eerste hoofdstuk van mijn nieuwe boek liet lezen. En ze vertelde me over een gebeurtenis in het zwembad waarin ze zelf de hoofdrol speelde. Iets wat je geen enkele zwemmer gunt.

Nieuwsgierig geworden? Dan moet je 'Een valse start' maar snel gaan lezen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten