vrijdag 27 april 2012

Thijs Goverde start met nieuw blog: Groene Voeten

Enkele weken geleden is Thijs Goverde begonnen met een nieuw blog - Groene Voeten, een duurzaam leven, vanaf de grond opgebouwd - waarin hij verslag doet van zijn pogingen een min of meer duurzaam leven op te bouwen.
"Over grootschalige, perfectionistische projecten zal ik het dus, naar verwachting, niet hebben in de jaren die voor ons liggen.
In plaats daarvan zal ik elke zondagavond verslag doen van mijn pogingen om binnen een beperkt budget te streven naar een duurzaam leven. Ik moet zowel mijn kapitaal als mijn vaardigheden, zeg maar, vanaf de grond opbouwen – vandaar de ondertitel van dit blog.
Mijn doelstelling is tweeledig: ten eerste zal ik u, lezer, informeren over mijn pogingen, zodat u de geslaagde ideeën kunt gebruiken en de mislukkingen vermijden. Ten tweede hoop ik dat u commentaar wilt geven op wat ik schrijf, en uw eigen ervaringen wilt delen met mij en eventuele andere lezers van dit blog."
Aldus Thijs.
Je vindt het blog HIER.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten